BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 27, 2008

Inilah harinya..

perghh tajuk entri nie mcm bagus2 jer..tapi memang bagus pun..akhirnya penantian aku tiba ke akhirnya apabila pada 19hb Disember 2008 jam 8.30 malam aku mengetahui di mana tempat aku dipostingkan.. Sudah semestinya negeri itu tiada dalam senarai keinginan aku.. Sila la lihat sendirii..


Tapi ok la johor daripada Sarawak, Sabah or Kelate n negeri2 yang paling tidak sepatutnya aku dapatkan..ahahahh...apa pun time kasih banyak2 pada my best prenz hairizan yang tolong cek result nie untuk aku.. tapi yang menyediahkan bile dia dapat sarawak..sabar yerk jan, aku tahu berat untuk ko terima dan meninggalkan insan-insan yang ko sayang tapi apa leh buat ini semua dugaan buat ko..sabar yerk kawann... dengar2 KPLI/BDK/08 from IPKB 6 orang dapat Sarawak dan sudah semestinya semua masih bujang.. Jan, K.Su, Yus, Poji, Bihah, K.Nora dan Shat..manakala Lyn dpt Sabah sebab dia memang mintak Sabah... AKu, Rozita, K. Suhaniza, Ct dan Sya di Johor.. Sugunah di Perak..K.Sarah di Kedah (tahniah).. K.Tini dan K.Dah di terengganu.. Norita, K.Dillah dan Lutfi di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (tahniah luft leh senyum lebar) so semua yang dah tahu tempat masing2 tunggu masa dan ketikanya untuk memulakan tugas sebagai seorang GURU..tahniah pada semua hope kite semua dapat terima dengan tabah dan bersedia berkhidmat untuk negara..

For my housemate K. wani , K. Ma dan KEma yang turut akan berlepas ke Sarawak..jangan sedih2 korang akan menjadi orang kaya baru di sana..KeMa..jangan nagis lagi, kamu sudah pun 23 tahun be nice gurl k..i know u can do it...berjauhan tidak bermakna berpisah tapi ia hanyalah perjalanan sebuah kehidupan... K.wanii, sarawak pun ok.. walaupun xdapat keningau sarawak pun over d sea kan..hehhehe.. K. Ma, jangan susah hati..sampai masa kawin juaaaa.... hahhhhh sorang lagii K. Nini (mama aliya) dapat posting kat KL jer so aliya xkena tinggal lagiii..tahniah akak pasnie jangan lupa (aliya nak adik baru) hahahahha.... n aku? Johorrr wait 4 meeee...

0 comments: