BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 27, 2008

Bila lupa pada janji!!!!

Semalam aku bagai kucing kehilangan anak gara-gara dia yang tak dapat dihubungi.. last cal dia atas motor dan last sms dia kata nak p kem ada hal.. pastu terus menyepi... cal aku tak diangkat dan sms tak dibalas..mana agaknya dia pergi.. otak aku mulala fikir yang bukan-bukan.. excident ke dia? p jumpe pempuan lain ke? aduhhh..deritanya berfikiran begitu, jangan salahkan aku kalau aku boleh berfikiran begitu. belajar dari pengalaman lepas... kesilapan dulu tidak sepatutnya berulang. tido aku merate jer kejap atas katil kejap kat hall rumah. kejap atas sofa..betul-betul tak tenteram selagi dia tak jawab cal.dalam hati punya la nak marah tpi bile ingat balik sayang kat dia risau pun ader..maklumla..aku xde no lain yang boleh dihubungi kalau ada apa-apa berlaku pada dia. Dalam huru-hara dalam hati, 5.30 pagi aku tertido jugak.pastu kul 8 pgi aku start semula menjejak dia..still gagal dihubungi sampai lah pukul 2 ptg.. baru dia jawab call aduh..syukur dia masih hidup..Dah dapat dengar suara mula la mood marah too membuak2..dah sedosen aku sms berapi-api leh plak dia buat xbersalah jer... sabar jer la.. sayang punya pasal tahan ati jer la aku... pada "dia" jangan buat macam nie lagi tau... boleh mati sakit jantung dibuatnya... apa pun..saya sayang diaa..muuaaahhhh....

1 comments:

nUr EzZaTi said...

ececeh..
balak tak angkat phone bole risau ek?
kalo kita kan,kita bt dunno jer..
tak nak angkat sudah...
hehehe~