BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 5, 2009

Bukan Kehendak Hati..


Maaf... itu sahaja yang mampu aku katakan padanya... Bukan niat hati ini untuk membuat keputusan ini.. aku akui ini adalah salahku..melepaskan seorang lelaki yang baik dan terbaik tapi apa dayaku.. masa tidak boleh berputar, kata tidak boleh ditarik balik dan sudah pastinya terdetik benci dihatinya terhadap diri ini.. marah la, sememangnya itu yang sepatutnya aku terima.. namun begitu aku akan menantimu kembali kerana cinta ini masih untukmu....


Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

5 comments:

Anonymous said...

dia terbaik ker? kalu terbaik naper ko tak bahagia ngan dia? biar aku konfran ko sikit...

Chekgu BaniHassim said...

bulih carik yg baru di sekolah baru...hehe...

aina.saffiyah said...

anonymous = kena jawab ker too..klu mmg ko antara org yg hampir dgn aku ko leh tau...

chekgu bani = kat sek sy xde cikgu laki yg bujang..waawaaaaa cam ner too?

Honey Bee said...

harusnya kawan aku yg sorang ni sgt jiwang abeh..hahhahaa

relaks k...aku ada beb..buat teman ko...jgn bf tak bleh lah..hahahha

nUr EzZaTi said...

kerana cintamu azura..ngee!