BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 8, 2009

>> hAri Ini..<<

erm..ari ini dah 8hb Januari 2009 dan jujur..aku belum mampu sesuaikan diri dengan tempat baru..seperti kate abe Jan (bagi masa untuk diri sendiri)..ermmm aku sedang berusaha untuk memberi masa kepada diriku menerima kejutan yang aku sedang alami dan aku percaya bukan hanya aku yang dalam keadaan ini pada saat ini.. pasti beribu lagi rakan-rakan yang seangkatan denganku turut sedang berusaha melawan perasaan dan menyesuaikan diri dengan tempat baru terutama sekali pada kawan2 yang kini berada di Sabah dan Sarawak..harap nasib korang lebih baik lagi.. Hari ini antara hari yang amat memenatkan aku kerana hari ini pertama kali aku menjerit dan memekik dalam kelas 1 Rajin dan 1 Usaha..terasa tahap kesabaran aku diluar kawalan..ekekek.. paling kelakar bile kak citi rokiah leh tegur aku.."warhh, hebat abis ilang keayuaan ari nie.." hahah..malu la plak rupanya suara aku sampai ke pendengaran blok sebelah..perghhh..yg lgi malu bile kelas kak ,citi too ader 2 org ustaz..aduh...maaaaluuuu..rasa nak nyorok dlm bilik kaunseling jerr.. :l pastu ari nie gak aku menyelongkar almari dlm bilik cikgu siti Aminah di mana bilik itu akan menjadi bilik aku pula..tpi aku xhabis kemas lagi cos kena masuk kelas darjah 1 jadi hanya mengemas setakat termampu sahaja... seperti biasa balik jalan kaki dan cuaca ari nie sgt panas...rasa cam terbakar kulit muka aku..auww gelap la aku pasnie.. sampai umah apa lgi ngadap com nie...ekekek..malas giler nak buat buku RPH so layan internet dulu..malam nanti aku uruskan buku itu...hahahha.. plak bile dgr ari sabtu nie kena p sek.. :)) lagi panas aku jadinya..tpi aku dimaklumkan tdi bahawa sek aku akan bercuti selama 1 minggu pada thn bru cina nanti..maknanya aku akan naik sek semula pada 2hb Februari 2009.. tpi aku belum dengar dari mulut Gb sendiri so xleh nak diconfrmkan lgii.hope berita itu betul...leh ar aku bersukaria di umah..Kuantan...tunggu kepulanganku....


Oh yerr..tentu korang nak tgk sek aku kan..so utk pertama kali nie aku tunjuk signbroad name sek dulu yerk ..hehehhehe..jeng..jengg..jenggg...

P/s = gambar gagal didownload...sabar yerk..nanti diriku cuba lgi di lain masa.. :)

3 comments:

Chekgu BaniHassim said...

Hi aina. Sabar yea...Aku pun mcm ko jugak dulu...baru2 masuk dah bibagi djh satu...

Aku budak2 ni mule2, aku neves, pastu dorg tatau yg aku ni bulih buat garang...

Memule mmg dorg cube nk gule2kan kite..sekali aku kuarkan kuase aku, bru dorg tau langit tu tinggi ke rendah..
minggu 1st aku tak brani sentuh ke ape, dah lame skit baru aku berani nk piat telinga ke, ciut2 pipi mcm nk pelempang ke...dsb..

aku kene tgk dulu budak tu camne...kalau aku rase dier ni jenis tak mengadu sebab dier mmg nakal dlm klass, aku carry on je hukuman ringan aku..

kene slow2 laa...mase mule2 masuk kelas tu, kene tegas atau garang, tu jea...

selamat bersekolah di hari minggu..

satu lagi; saje nk bgi pendapat, kalau ko buat perenggan kan bagus...nmpk comey sket...idokla org pening nk bace, kan??
cume pndgan aku je...

Anonymous said...

wei...bukan download ler...UPLOAD...:-) best nyer ko cuti lma...aku 2 hari jer zura...

aina.saffiyah said...

to chekgu bani.
tq kerana bg motivasi ini..sowi sy budak bru belajar buat blog nie..byk lgi yg xtahu..tq atas cadangan yg diberikan..sy akan perbaiki dri masa ke semasa..heheh

to anonymous..
hahahha..sudah tukar ke? ok la too yg penting cuit..ekekek...